Saturday, May 29, 2010

PIRATE OF THE CARIBBEAN 4 : ON STRANGER TIDES



Seperti yang aku jangke dari aku tengok PIRATE OF THE CARRIBEAN 3: AT WORLD ENDS, Aku dah dapat agak yang pengembaraan Capten Jack Sparrow (Jhonny Deep) akan diteruskan dalam sekuel terbaru PIRATE OF THE CARRIBEAN (POTC). Dari info yang aku dapat, Will Turner (Orlando Bloom) tak kan ade dalam cite ni sebab cite ni lebih fokus kepade pengembaraan Capt Jack Sparrow. Dalam cerite ni Capten Barbosa (Geoffery Rush) bukanla ancaman terbesar kepade Capt Jack Sparrow tetapi watak lanun baru yang kejam dan durjana iaitu Blackbeard (Ian McShane). Lagi watak baru dalam cerite ni ialah anak kepade Blackbeard yang dibintangi oleh Penelope Cruz. Of koz la dalam cite ni pon akan ade adegan-adegan pecah perut yang melampau (LAWAK) yang akan buat korang menangis tanpe sebab. Aku masih tak dapat lagi info tentang jalan cerite POTC4 tapi yang aku tau penggambaran dah dimulekan pade tahun 2008 dan tayangannye maybe pertengahan tahun depan (2011) so kepade peminat POTC, nantikanlah tayangan POTC4 di pawagam tahun depan....

No comments:

Post a Comment