Friday, June 10, 2011

Maharaja Lawak Di Kuantan

Seperti yang dah diketahui.. maharaja lawak buat kat kuantan semalam(10/6/2011)... kaunter dibuka pukul 3 untuk sesape yang nak mendapatkan pas masuk percuma.. tp malangnya aku x dapt nak sebat 2 tiket pasal aku sampai pkl 3.45 tiket dah habis... tp yang aku tak brapa suka ialah pengurusan die yang agak kucar kacir... waktu aku sampai tu aku tengok ade ramai lagi yang baru sampai.. semua terpinga2 sebab x de notis yang kata kaunter tutup dan tiket habis.. semua cam org mundar mandir x tau nak buat ape... dah tu x de sistem kendalian program yang baik.. bila sume ingat kaunter buka semua main serbu.. x de orang jage untuk jadikan perjalanan lebih lancar.. dah tu pulak.. dekat setengah jam semua kumpul depan kaunter tu.. baru ade org kate tiket sebenarnye dah habis dan kalau nak boleh cuba nasik dalam sesi soal jawab bersamma peserta maharaja lawak... aku pon sama la cuba nasib.. tapi apekan daya x de rezeki.. tapi x pe la sebab dapt tengok jozan dengan sepah... walau ape pon, pihak pengurusan perlu lebih peka dan perlu mengendalikan program sebegini dengan lebih sistematik supaya memudahkan orang ramai.. harap pihak astro paling kurang pon letak la notis tiket habis bila tiket di kaunter tu dah habis.. x de la pengunjung ni cam orang bodo serbu kehulu ke hilir...





No comments:

Post a Comment