Wednesday, June 1, 2011

Siri Bercakap Dengan Jin (SBDJ)

Haa.. sape yang tau novel bersiri Siri Bercakap Dengan Jin?? siri ni dulu sangat popular dalam kalangan peminat2 novel berunsur seram kerana jalan critanya yang unik dan menarik... Novel karya Tamar Jalis ini dulu dikeluarkan dalam bentuk novel bersiri sebelum dipublishkan dalam bentuk cerpen bersiri dalam majalah variasi.. aku ingat lagi novel ni.. kat umah aku ade satu.. tapi aku x pernah baca pasal mase tu aku kecik lagi.. tapi sekarang x perlu bimbang, korang sume yang minat crita seram boleh baca di blog Siiri Bercakap Dengan jin... dalam blog ni semua siri novel ini dari jilid satu sampai siri yang dikeluarkan bersama majalah variasi ada di blog nih.. kiranya koleksi lengkap cerita2 seram karanga Tamar Jalis la ni.. so.. pape pon.. enjoy...

ni la gamba2 yang menghantui aku mase kecik2 dulu... skarang buku ni ntah ilang ke mane tah.. heheh.. tengok kulit pon da seram skit...





Siri Bercakap Dengan Jin (SBDJ)

No comments:

Post a Comment