Thursday, March 3, 2011

2ND TITLE BELT PROJECT: PGM(PEMINAT GUSTI MALAYSIA) CHAMPION TITLE BELT

Assalamualaikum.. yeah.. korang dah nengok progress wwe campion pnye belt yang aku buat kan.. sekarang aku dalam satu mission yang agak mencabar.. mendesign dan menghasilkan PGM Champion Title belt... Untuk belt ni bagi aku agak mencabar sebab aku kene reka sendiri design die.. dan kalau korang2 sume ade design2 yang boleh aku pakai.. sile la share ngan aku... atau bole publish kat Peminat Gusti Malaysia pnye fan page kat Facebook... haa.. ape PGM ni sebena nye... PGM ni merupakan salah sebuah pertubuhan x rasmi bagi mengumpul peminat2 gusti kat malaysia ni.. kalau sebelum ni korang cume tau WWE je.. kalau korang join ni korang akan tau bnyak lg show gusti yang best best.. TNA, ROH, CZW dan banyak lagi la... haaa... dan pengasas PGM ni pulak dikenali sbg MR.PGM(nama kene dirahsiakan.. korang dah join nanti korang akan kenas la spe die ni)... so.. enjoy...

No comments:

Post a Comment