Wednesday, March 9, 2011

MALAYSIA LWN PAKISTAN TAK DE LIVE????

Adoi... Apa macam ni.. tak der live la pulak.. dari semalam aku dah bersemangat menantikan perlawanan 2nd leg malaysia-pakistan ni.. alek2 x de live lak.. ape boleh buat.. masalah teknikal lak jadik.. disebabkan masalah gangguan siran satelit di pakistan, jadi tiada siaran langsung akan keudara.. memang frust sangat sebab tak dapat tengok... mane tak nyer, bersemangat aku ngan member aku g kedai makan yang ade pasang projektor.. dah tu paham2 la kalau da dok kedai makan tu, mesti la oder minum2 kan.. member aku siap oder roti canai 2 keping lagi... hampa gilos.. bukan aku saje yang hampa, satu malaysia hampa, aku tengok kat kedai makan tu tadi.. penuh.. orang nak tengok bola.. tapi ape leg buat.. sampai ade pakcik sorang ni siap bawak family lagi... Dari yang ramai-ramai tadi.. makin lama akin kurang.. kurang.. dan kurang.. sampai aku pon da malas nak tunggu.. aku balik la... ape leh wat.. da nasib.. kite kene paham gak sebab kat pakistan pon ade pergolakan.. ade letupan bom pagi tadi berhampiran tempat penginapan pasukan kita.. Jadi dari situ kita boleh lihat yang pakistan ni ada pergolakan yang besar.. tapi ape pon nasib baik aku kat FootballPakistan.com(FPDC) punyer fan page ade update.. nak tengok streaming internet x cukup power.. update pon jadi la.... hehehe...

No comments:

Post a Comment