Friday, March 4, 2011

LAMBANG ISRAEL PADA POSTER IKLAN POS MALAYSIA???


Isnin hari tu aku pergi ke pos mini sebab nak bayar bil letrek.. peh.. memang ramai la orang dok beratur nak bayar bil tu.. bersusun2 manusia ibarat semut.. dari jauh aku terlihat poster iklan setem edisi terhad pos malaysia.. setem dengan imej AFF Suzuki cup pnye piala dan medal die... dalam hati.. beli wat koleksi ok gak ni... Ilustrasi memang menarik minat aku untuk mendapatkannye.. makin lama beratur makin dekat... makin dekat.. makin dekat dan pap aku berada betul2 depan iklan.. aku tengok semua logo2 yang ada... dan tetibe aku tertarik pada satu logo yang mirip logo Champion ligue.. aku perhaikan.. aik.. nape cam lain macam je logo tu.. pas sejenak aku perhati baru aku perasan.. bintang yang digunakan ialah bintang bucu enam sebijik cam bintang pada bendera israel.. aku jadi terkejut.. mungkin sesetengah orang anggap.. ala.. bintang je pun.. tp bintang tu tetap bintang bendera israel... aku mula rasa x syok.. dah la display depan2... seperti tak prihatin dengan sensitiviti golongan yang membenci israel.. harap pos malaysia lebih peka lepas ni...

No comments:

Post a Comment