Saturday, May 21, 2011

AKHIRNYA..... SELESAI DAH SOAL BAJU...

Akhirnye selesi gak mission aku nak beli baju untok konvo nanti... walaupon x dpt nak beli bju melayu itam.. tp aku puas ati la sbb baju kemeja ngan blazer yang aku beli campo2 sume harge x sampai rm 100 pon... so ade lebih lagi sikit aku buat beli seluar.. tutp2 kira2 semua x sampai pon rm150... haaa.. siap leh buat beli majalah Treasure of the earth isu 2 lagi.. dapat la aku gemstone kedua untuk koleksi aku nanti.. heheh.. dah selesai da la soal baju aku... so esok soal rambot lak... panjang giler rambut ni ha.. dan tadi tengak syok2 jalan2 cari barang aku, tetibe ade seorang minah ni datang tegur aku, senyum2... laa.. rupenye nak promote kamus elektronik.. aku kate nevermind miss, i allready have one at my home( padahal x de pon)... dah tu die ofer lak cd mende ntah... aku kate x nak.. pas tu die tnye aku asal dari mane... aku ckp la kuantan.. pas tu habeh die tnye mak aku org mane. ayah aku org mane.. aku kate la mak aku penang,ayah aku kedah.. dah ulak tnye penang area mane.. aii.. ni nak promot ke nak ngorat aku ni.. aku kate la kuala muda penang... pas tu die kate 'alh.. kampung sy pon area tu jugak... dekat je'.. dlm ati aku kate.. so kalau dekat knape?? then aku buat2 tgk jam.. then blah dari situ kate da lambat nak jumpe org.... hehe...

No comments:

Post a Comment