Wednesday, May 25, 2011

KONVO DAH ABES!!!

Akhirnye, selesai sudah majlis konvokesyen polisas ke-32 sidang 2... aku pon akhirnye dah berjaya menggenggam 2 gulung diploma (pasal 1 versi bahasa melayu, 1 lagi versi english) huhu... ape pon hari ni sangat2 best dan meriah.. bertemu dengan muka2 lama... bertemu dengan tenaga pengajar yang sempoi2... dapt beramah mesra dengan family member2 dan sekaligus dapat menjalinkan ikatan silaturahim yang lebih mantob antare aku dan sahabat2... acara berjalan dengan lancar... dan tiada perkara yang tak diingini berlaku.. x de masalah teknikal yang boleh mencacatkan majlis.. cuma ada suara2 sumbang yang bersorak ketika sahabat meraka tu naik pentas,,, ape ke jakun sangat la deorang ni.. mencemarkan kesempurnaan majlis tu... pun begitu x de la kejadian yang melampaui batas berlaku... kire masih terkawal la majlis tu... dirasmikan oleh ahli dewan undangan negeri kawasan Semambu, Yb.Dato. Pang Tsu Ming yang kurang lancar berbahasa melayu, majlis diserikan dengan simbolik perarakan msuk dengan membawa Cokmar perasmian.. abes pengarah n perasmi berucap... Tiba la masenye graduan2 polisas untuk jabatan kejuruteraan elektrik dan jabatan kejuruteraan mekanikal mengambil diploma masing2... abes sume tu.. makan time... nasik memang tip top wa cakap lu.. abah aku sampai tambah nasik... punye la sedap... hehe.. then aku pulangkan jubah konvo dan dapat lak cenderamata dari polisas... mak aku bagi aku bunga.. herge rm15.... beli time orag baru nak buka gerai pagi2 lagi dah... hehe.. thanks mak... abes acara sume.. aku pon balik umah, singgah kedai beli Harian metro.. bukak2.. peh... member aku Bobo atau name sebenarnye Anuar mohd Zaki masuk paper.. haha.. dengan tajuk OBESITI BUKAN PENGHALANG.... heheh.. tahniah bobo dapat masuk paper.. aku ni bukan takat paper... majalah sekolah pon muke aku sipi2 je... heheh... pape pon.. today is the best day ever lah... gamba akan menyusul kemudian yer....

1 comment: