Saturday, May 21, 2011

ALAHAI KEDAI BAJU...

Alahai... puas mencari tadi... x jumpe warna hitam... ish2... tapi bukan pasal x jumpe ni yang aku nak cerite.. aku nak cerite pasal servis di tempat2 yang aku g... First skali aku pergi ke sebuah gedung jualan pakaian yang agak popular... lokasinye berhadapan dengan kompleks belia dan sukan kuantan... sebelah dengan tempat celcom... aku masuk.. peh.. selesa keadaan die... besa.. dan banyak pilihan... masuk2.. naik tingkat 2 pasal baju lelaki sume kat area tu... belek2 la baju yang ade.. segala kot dan blazer.. then nampak area baju melayu.... waa.. banyak pilihan... banyak baju yang ade.. aku pon start la mencari2 baju melayu hitam yang diingini.. dkat 15 minit aku cari kat situ... yang menariknye.. sepanjang aku mencari.. x de sorang pon pekerja yang datang n tanya 'bole sy bantu?'... x pe la.. mungkin x perasan kot.. pas tu ade aku nampak sorang pekeja tengok aku.. dlm hati.. aa.. ni mesti nak tolong ni.... tapi harapan aku meleset pasal.. lepas 10 minit aku dok cari2 kat situ.. tbe2 ilang lak pekerja tu.. adey.. servis cam mne ni?? padan aku tengok x ramai org kat stu.. servis cam haram.. kne kite lak bejalan g cari pekerja yang ade utk tanye... bukan nak kate aku malas nak panggil ke ape.. pasal lepas aku kua dari situ.. aku g sebuah lagi gedung menjual baju bertentangan dengan mydin kuantan.. baru masuk aku dah disapa dengan layanan mesra pekerja die.. 'slmt datang, oleh sy bantu?'... punye la mesra.. pas tu aku beritau la hajat aku nak beli bju melayu hitam.. then die kate x de.. boleh beza x?? tempat besar tapi layanan cam hampeh dengan tempat kecik tapi layanan first class.... pape pon aku masih terus memburu baju melayu hitam ni.. sok lak aku nak carik... huhu..

No comments:

Post a Comment