Tuesday, May 24, 2011

REUNITE BEBEH!!!!!

HAHAHAHAHA... Raptai konvo sudah berlalu.. memang menggumbirakan.. kami ahli2 kelas DKM sesi ke-2 tahun 2007 (kemasukan awal 2008) telah bersatu kembali.. untuk 2 hari je pun tp memang bermaknan.. mengembalikan kenangan mase study dulu2...haha.. asing2 ade yang dah berubah.. jadik lebih matang.. tp ade gak yang same je perangai... heheh... aku bkn takat gembira sebab jumpe geng 1 kelas jer.. member2 dari kelas dan jurusan lain pon ade.. bertambah seronok... semua memancarkan sinar ceria dari wajah.. maklum la.. dah dekat 6 bulan x jumpe.. dan yang aku suka sangat.. geng power ranger DKM kembali bersatu.. cuma kekurangan 1 ahli sebab x lepas 1 paper.. so die konvo thn depan... tp pape pon... perjalanan raptai lancar.. cuma yang membuatkan sedikit kecacatan ialah ade 1 perkara yang x dinyatakan sblm ni dinyatakan last minute cam nih... duit gambar rm30.. sebelum ni x dinyatakan perlu bawak duit tu mase raptai.. tau2 dpt die pnye borang.. tertulis disitu 'WAJIB DIBAYAR SELEPAS RAPTAI'.. aku mane bawak duit.. kawtim2 ngan brader yang tngkap gamba tu.. die kate esok pagi boleh.. alhamdulillah.. tapi pape pon.. nnti aku update sal konvo lak.. klau ade gamba aku sertekan skali...

No comments:

Post a Comment