Friday, May 20, 2011

BAJU MELAYU ITAM...

Hurm... dah seminggu aku mencari... tapi masih belum ditemui... sepasang baju melayu hitam untuk aku pakai di majlis konvokesye polisas yang ke 32 nanti... dah 2 minggu mencari.. bu hari ni nak beli... harap2 jumpa la yang murah... Hari ni aku akan all out... kene beli gak walau macam mne pon.. spaye senang x yah nak risau2 dah... duit da ade.. cume perlu beli je... hehe.. dah beli nanti mesti aku nampak hensem kan... hehe... dah tu baju tu pon leh arr aku wat pakai g johor meminang bakal kakak ipar aku nnti... adey.. smlm lak ade insan yang berhati mulia nak bantu aku beli baju melayu itam tu.. tp insan berkenaan dok kat temerloh.. so.. x pasti la jadi ke tak.. pape pon aku akan ttp usehe beli baju melau itam nih.. musti.. musti....

No comments:

Post a Comment